2. maila



KAIXO 2.MAILA!!!!

Musika ipiniko deutsagu gure munduari!!!

Ideia batzuk emongo deutsuedaz musikaz disfrutatzeko:

1- Nahi dozuen abesti bat ikasi eta zuek zarien abeslari honakaz bideo bat grabatu. Nahi badozue bideo bidali eta igoko dogu.( que los niños/as aprendan una cancion que les gusta. Que se graben y mandarmelo. Si quieren y si se puede subimos el video al blog).

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

























 


 













 
 



 
2-  Dantzan. Aukeratu nahi dozuen abestia(euskeraz edo ingelesez),mozorratu eta dantzara!!! Bideoa bidali eta igoko dogu!! Mesedez, bidaliko dozuen emailean adierazi baimena emoten dozuen bideoa igotzeko edo ez.(Bailar . Elegir la cancion que querais en euskera o ingles, disfrazaros y a bailar. Enviad el video y  lo subimos. Por favor, en el email que mandéis poner si dais permiso para subir el vídeo o no.)

 








 

3- PIANO LAGUN  . ERREPASATU ORAIN ARTE IKASITAKO PARTITURA.( Repasaremos la partitura de piano)

4. PIANOKO PARTITURA BARRIA. Begiratu bideoak eta esku bakoitzarekin ikasi partitura, gero biak batera batu. ( Practicar la nueva partitura, ver los vídeos cada uno es de una mano. Practicar las dos manos y luego si podeis juntarlas). 

EZKERRA

ESKUMA


_______


4. SOL IKURRA. Bideoa ikusi eta  praktikatu. Gero orri batean gutxienez 5 sol ikur margoztubakoitza kolore batez.( Ver el vídeo y luego practicar muchas veces. Luego en una hoja hacer minimo 5 claves de sol y cada uno de un color.)

 

5.NOTAK IKASTEN.   Bideoan pentagrama bat ikusten dozue, lerroetako notak gorriz idatzita dagoz eta tarteak urdinez. Zuek bardina egin orritxo batean eta gero nota bakoitzaren ondoan bere izena ipini.( En el video podeis ver un pentagrama con notas. Las notas que viven en las líneas las pintan en rojo y las que están en los espacios están de azul. Haced lo mismo en una ojita y al lado de cada nota ponéis el nombre de la nota.)

 










___________________________________





________________________________________________________________________________