4. maila

KAIXO 4.MAILA!!

 MUSIKA IPINIKO DEUTSAGU MUNDUARI!!!

1- ERRITMOA LANDUKO DOGU. Behin eta barriro ikusi bideoak eta praktikatu. Ikasita daukazuezanean aukeratu bat eta grabatu zaiteze. Gero bideoa bidali. Musika ipinita eurek txaloakaz abestiak markatzen dauan erritmoa adierazi.( Practicar una y otra vez estas canciones haciendo el ritmo. Cuando los sepan que elijan el que mas lees gusta. Grabarles en video y me lo mandais. Poner el video y que ellos hagan dando palmas el ritmo que marca la cancion)











2. ABESTI BAT ASMATU. EZAUGARRIAK: lau lauko konpasa, zuria, borobila,baltza, kortxea eta hauen isiluneak agertu behar dira 8 konpasetan. Bidali zuen lanaren argazkia.( mandarme la foto del ejercicio)

3. ZUEN MUSIKA-TRESNAGAZ JOTZEKO ABESTI BAT ASMATU. EZUAGARRIAK: 2 lauko konpasa eta nahi dozuezan figura musikalak. Animatzen bazarie bialdu bideoa.

4. ABESTI BAT ASMATU. EZAUGARRIAK: hiru lauko konpasa, kortxea, semikortxea, puntua eta baltza agertu behar dira 8 konpasetan.  Bidali zuen lanaren argazkia.(mandarme la foto del ejercicio)

5. ESKALA 

 
Badakizue zenbat eskala dagozan? Idatzi pentagraman bilatutakoak edo dakizuezanak.

6. BITARTEAK






Errepasatu pentagramadun koadernoan idatzitakoa.
ARIKETA: nik ipinitako noten tarteak aztertuko doguz, esandako notak pentagraman idatzi eta kalkulatu zenbat tonu erdi(semitono) dagozan bitarte honetan.
mi-fa / do-re / do-mi/ re-fa / si-do / la-do goikoa / fa-la / re-sol / sol-do goikoa / sol-re goikoa / mi-la / mi-do goikoa.

Orain zenbat tonuerdi dagozan kalkulatuko dogu bitarte hauetan baina sostenituak (#) eta bemolak (b) erabiliz: mi-fa# / sol#-la / la-sib / lab-sib / sol#-la# / sol#- lab / re#-fa# /sib-do goikoa / fa#-sol# / sib-do goikoa.
Bidali ariketen argazkiak emailera.(Mandarme la foto de los ejercicios al email)



6. ERREPIKAPEN ZEINUAK. Idatzi pentagramadun koadernoan zenbat errepikapen zeinu dagozan eta zure berbakaz azaldu bakoitza.


  7. BETE KONPASAK. Gogoratu goiko zenbakiak esaten deutsuela zenbat pultsu sartzen diran konpas bakoitzean. Kopiatu pentagramadun koadernoan nik idatzitakoa eta gero arkartzez egin zuek sortu behar dozuena. Bidali zuen lanaren argazkia.



8.DINAMIKA eta beste batzuk.  Soinuaren intentsitatearen aldaketarekin lotuta dagoen espresioaren da.





9. ORKESTRA ASPERGARRIA? IKUSI BIDEOA ETA SENTITZEN DOZUENA MARRAZKI BATEN BIDEZ ADIERAZI ETA BIDALI EGINDAKOA.


________ 















MUSIKA-TRESNAK






2013/04/17

Kaixo ikasle,

Orain dala gitxi proiektu barri batekin hasi gara, PEDRO ETA OTSOA izenekoa. Landu dogun moduan, badakizue SERGEI PROKOFIEVek konposatu ebala umeek musika-tresna ezbardinen ezaugarriak ikasteko. 
Istorioa ingeleraz jarriko deutsuet hemen beragaz gozatzeko.






part 1.


 part2.

 part 3.

 part 4









Hurrengo bideoan pertsonai bakoitzaren  melodia dekozue:

HARIZKO MUSIKA-TRESNAK






OBOEA





ZEHARKAKO TXIRULA





KLARINETEA





FAGOTA






TRONPA









___________________________

_____